Alla inlägg den 28 juli 2008

Av himlakropp - 28 juli 2008 13:40

Igår kom vi hem från vår lilla tripp till Lycksele.

På lördagen spatserade vi runt i djurparken, värmen var olidlig men det var desto mindre folk att trängas med så det var ganska skönt ändå.

Sen åt vi jättegod middag i lappkåtan vid hotellet och på kvällen var vi nere i spa-rumet och bubblade bubbelpool. Resten av kvällen tillbringade vi på hotellrumet och vi somnade ganska tidigt alla tre.

Vi hade en skön helg även om jag ska erkänna att jag kände mig lite rastlös i kroppen under kvällen. Var värsta öset ute och en massa härliga veteranbilar som körde omkring, jag ville egentligen bara ut haha.

Igår blev det lite städning och tvättning och på kvällen kom Thomas hit, han kom oxå hem från sin fiske tripp. Myggbiten och solbränd var han...å jävligt sexig ;-)

hihi


Idag ska jag iväg till en gammal kompis och hälsa på, ska bli kul men först ska jag ut på en långis med Alice :-)


Tänkte även ta tag i matdagboksskrivandet ;-)

-----

Frukost: 1 ägg, 1½ skepparhalvor med philadelphiaost. Kaffemjölk

Mellis:

Lunch: Fiskgryta

Mellis: ½ banan & kaffemjölk

Middag: Kyckling & pasta sallad. Bröd

Kvällsfika:

Ovido - Quiz & Flashcards