Direktlänk till inlägg 14 april 2010

Nostalgi och ångest light

Av himlakropp - 14 april 2010 21:26

Usch vilken dryg eftermiddag. Kollat gamla bilder på Keyvan och insett att åren verkligen gått snabbt. Så dumt att plåga sig själv med att se gamla bilder då han rest iväg, fy vad jag saknar min lilla skitunge.

Pratade med honom för en timme sedan och just nu befinner de sig i Stockholm, tidigt imorgon flyger de vidare till Egypten.

10 dagar utan min skatt, det kommer säkert att gå bra, som sagt går tiden snabbt. Det är så tydligt att då jag mår dåligt (ångest light) vill jag bara äta. Har ätit hela eftermiddagen och sen var jag bara tvungen att köpa lite naturgodis och kladdkake ballerina att smälla i mig. Kakpaketet är dock inte slut, blev kanske 4 st som jag åt men ändå, jag som känner mig som en korv redan :-S


Nu blir det lite surfning på nätet och sen sängen, sweet dreams !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av himlakropp - 17 april 2010 16:14

Oj vad kul det var på kurserna. Son är så jäkla snyggt MEN svårt att få till det, öva öva och öva lite till ;-) Reggeaton är inte så enkelt det heller, mycket kordination och utmanande rörelser men jävligt coolt. Gäller dock att passa sig så det in...

Av himlakropp - 17 april 2010 10:11

Lördag förmiddag och här sitter jag med nylackade klor. Ska snart klä mig för att åka på 2 kurser. Ska bli jätte kul men jag känner mig väldigt trött och seg. Borde kanske starta lite musik så jag kommer igång lite ;-) ...

Av himlakropp - 16 april 2010 19:18

Inget särskilt hände under dagen, jag försökte hitta på något men alla var upptagna med sitt. Då EL slutat jobba kom hon hit och vi tog oss en promenad, välbehövligt :-) Nu blir det att slappa och ladda lite inför morgondagen, har anmält mig till t...

Av himlakropp - 16 april 2010 08:52

Idag är jag ledig, vaknade klockan sju ändå och hade världens huvudvärk. Som tur är har det gett med sig så det kan bli en bra dag ändå om jag har tur ;-)   Fick just ett mess av Ann och vattnet har tydligen gått och 20 min mellan värkarna. Då är...

Av himlakropp - 15 april 2010 22:00

Stack iväg på lite salsa ikväll ändå, var inte så danssugen men innan lyssnade jag på underbar kubansk salsa och blev riktigt danssugen så det var lyckat. Dansade en massa med Kalle, han var i sitt esse ikväll :-P Nu är jag nyduschad och borde kans...

Skapa flashcards