Alla inlägg under augusti 2009

Av himlakropp - 31 augusti 2009 17:21

Helgen är över, bestod av jobb, litet hemmaparty och en slapp dag med 2 filmer och några sköna promenader, sen var det måndag igen.

Har jobbat idag och just nu känner jag mig helt död, trött som fasiken men det går säkert över :-D

Nu ska jag fixa lite käk till Kevve så han har nåt i magen då han ska på fotbollsträning.


Av himlakropp - 28 augusti 2009 08:46

Nu ska jag cykla till skolan och hämta sonen, han har näligen en läkartid klockan 9.30 Sen blir det jobb och vad händer ikväll då ? Jooo, då kommer min Emil :-D

<3


Förresten, jag har ju ätit väldigt bra under några dagar och det har verkligen visat sig på vågen, wow säger jag bara, WOW :-P

Hur kommer det gå i helgen då tro...jag ska försöka låta bli godiset i alla fall men det är som fan då suget sätter in :-S


Nä, nu ska jag ge mig iväg, ha en fantastisk fredag :-)

Av himlakropp - 27 augusti 2009 22:02

Tvätten är klar och nu skriker sängen efter mig eller kanske e det jag som skriker efter sängen..:-P

Ett litet samtal med älsklingen först bara ;-)

Natti natt!


Av himlakropp - 27 augusti 2009 16:44

Sitter här hemma och laddar lite, ska ju som sagt tvätta ikväll. Är så INTE sugen på det men det är dessvärre ett måste.

Ååå, imorgon är det fredag vilket betyder att Emil kommer :-D

Vi planerar att flytta ihop men det finns en del praktiska saker att lösa först. Han måste sälja sitt hus. Kan tänka mig att det inte är det lättaste i lågkonjunkturen men jag hoppas verkligen att det kommer att gå smidigt och att han inte förlorar nåt på det. Hoppas, hoppas, hoppas...!

Jag har bara vart sambo med en kille och det var med Kevves pappa så det känns lite pirrigt, tänk om vi kommer tjaffsa en massa ? fast det gör väl de flesta par emellanåt. Längtar i alla fall :-)

Av himlakropp - 27 augusti 2009 10:17

Nu blir det jobb och ikväll har jag tvättid. Glamouröst liv man lever...

Av himlakropp - 26 augusti 2009 21:18

Måste berömma mig själv lite känner jag, jag har inte ätit godis idag, inga kakor, ingen glass inge skit, känns så himla bra :-D

Jag sitter och ser på "the bachelorette" men just nu är det reklam så jag smet iväg en stund.


Av himlakropp - 26 augusti 2009 16:44

Steppat loss till los van van, fan å, nu är jag jääävulskt danssugen ju :-/



Av himlakropp - 26 augusti 2009 12:33

Nu har jag handlat och lagat mig lunch som är uppäten, den var het vill jag lova hihi, avslutade med lite turkisk yogurth med honung och nån valnöt, smaskens och svalkande efter min heta mat ;-)

Det blev en linsröra med kokosmjölk, lime, vitlök, lök, chilifrukt och körsbärstomater. I receptet kunde man äta nån typ av korv till men jag åt det som det var bara, mumsigt och gott :-)

Receptet hittar du i senaste numret av "laga lätt".


Nu ska jag vila ett litet tag och sen ska jag laga ihop en kycklingrätt, så skönt att ha matlådor i frysen.

Skapa flashcards