Alla inlägg under januari 2010

Av himlakropp - 12 januari 2010 15:46

Vet inte hur jag ska göra med den här bloggen, funderar på att ta bort den. Fast jag vet inte riktigt, saknar nog inspiration, vet inte riktigt vad jag vill med den...

Av himlakropp - 9 januari 2010 12:33

Satan så skönt det var ute idag då, solen sken (ja det gör den fortfarande ser jag) och det var typ sommar värme, minus 10 grader ;-) Underbart, tror att vovarna oxå tyckte det :-P

Nu ska jag borsta tänderna och sen cykla ner på stan för att träffa Zandra, kul kul :-)

Av himlakropp - 8 januari 2010 10:45

Så himla sugen att träna men jag ska vänta en vecka till har jag bestämt. Vågar inte riskera att jag blir lika slut som innan nyår så jag ser till att inte slarvar med järnmedecinen nu och ger mig själv en vecka till innan jag skall utmatta kroppen och då är den förhoppningsvis lite "starkare" :-)


Idag är det fredag och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på, så jävla kallt ute att det inte är läge för en långpromenad med doggarna men imorgon mina vänner, då ska det bli lite mildare, bara runt minus 10 grader :-D


Av himlakropp - 6 januari 2010 10:21

Idag firar vi Kevve som fyller 10 år. Gud vad tiden går fort, kan inte fatta det.

Idag är det i alla fall hans dag och hans vilja är vår lag ;-)

Grattis lill älsklingen min <3

Av himlakropp - 5 januari 2010 13:54

Idag fick Kevve kolla igenom några kakböcker och välja två sorter som vi ska baka tills imorgon då han fyller 10 år :-P

Han valde förutom tårta, drömrulltårta och rimbo bullar. Rulltårtan är klar och nu ska vi sätta igång med bullarna. Shit vad det luktar gott då man bakar :-D

Av himlakropp - 3 januari 2010 20:37

Chefen ringde ikväll, hon undrade om jag skulle kunna komma och jobba nån timme imorgon. Ev kommer jag att bli återanställd men vet inte till 100 än. På gott och ont kan man säga...

Av himlakropp - 2 januari 2010 12:00

God fortsättning på er. Jag inleder det nya året med järnbrist så jag är så jävla trött och slut, mycket kul. Skit helvette, varför kan jag inte äta rätt så jag slipper den här skiten, blir så förbannad på mig själv grrr

Skapa flashcards