Alla inlägg den 8 juli 2008

Av himlakropp - 8 juli 2008 10:39

Nu sitter jag med min kaffekopp här och strax ska vi åka iväg, vi ska till djuraffären och se om de har tid att klippa Alices klor, sen ska vi på Stadium och titta efter en "rapparkeps" som Kevve vill ha, han har nämligen sett någon som är nedsatt i pris till 100 kronor, de andra kostar mellan 400-600 kronor och jag vägrar i sten att köpa en så dyr keps som ändå bara kommer bli svettig och sandig.

Senare idag har jag tvättid och ikväll kommer "T" till oss, jag har lovat bjuda på spagetti och köttfärssås ikväll :-)

------

Frukost: Hälsofil, all-bran & 1 liten banan. Kaffemjölk

Mellis:

Lunch: Omelett, 1 tomat & gurka

Mellis: Kaffemjölk & 2 fullkornsskorpor, liten bit banan & 3 jordgubbar

Middag: Spagetti & köttfärssås, sallad, paprika, tomat, rädisor & gurka

Kvällsfika: 1 grov macka med skinka & grönsaker. Te


Ovido - Quiz & Flashcards