Alla inlägg den 3 april 2009

Av himlakropp - 3 april 2009 15:01

Fuck vad trött jag är, hur ska jag orka känns det som :-S

Sovit kasst i 2 nätter och nu ser jag framemot att somna i soffan ikväll med mina två herrar, hoppas de inte misstycker ;-)


Nu pimpla lite mer kaffe och sen hämta hem lill-killen, sen blir det matlagning om jag inte hunnit somna innan dess....

Av himlakropp - 3 april 2009 12:15

Jag plockade inte bara undan lite skräp, jag slet även ner gardinerna i sovrumet och strök upp ett annat par som nu hänger där istället. Ibland får jag mina infall även om det är långt mellan gångerna, oftast tänker jag att jag booorde göra det ena än det andra men skjuter bara upp det.

Nu blir det en promenad med lilla mens-vovan, ut i snöfallet för japp, här snöar det, bläää :-(

Av himlakropp - 3 april 2009 10:41

På morgonen var jag i skolan och såg på musikal. Tvåorna på skolan stod för den och hade bjudit in femmorna och föräldrar. Det var kul att se hur duktiga de var :-P

Efter det åkte jag för att handla, bestämde mig för att laga lasagne till middag, det är en av mina favoriträtter och passar perfekt eftersom att Kevve oxå tycker om det. Vi får middags sällskap idag eftersom att Emil kommer, mysigt :-)

Nu ska jag ta och röja upp lite här hemma, känns som att jag har grejer överallt *suck*


Ovido - Quiz & Flashcards