Direktlänk till inlägg 12 juni 2009

Fredag och cupen börjar

Av himlakropp - 12 juni 2009 09:06

Äntligen fredag borde man ju tycka eller hur? Jag är glad att det är nära helgen men helgen är fylld med en massa tider att passa osv, avskyr då helgen blir så, det räcker väl med at veckorna är på det viset. Ska inte gnälla men lite skönt känns det allt att bara få skrika ut och beklaga sig lite, sen då man tänker efter är det ju egentligen inget att oja sig över. Livet hade kunnat vara värre.

Jag har kört Kevve till sin pappa nu på morgonen, de ska åka och köpa ett par fotbollsskor som är till för gräsplan. Fotbolls cupen börjar kl 13 idag så mamma hämtar honom från hans pappa vid halv tolv och så åker de dit. Själv ska jag jobba till klockan 14 så jag missar den första matchen men kan vara med på den som är kl 18 ikväll. Hoppas regnet håller sig borta.


En cykeltur med Alice hann jag med på morgonkvisten oxå, det var skönt och luktade så himla gott på Bölis, gud vad jag älskar det stället. Nu har de smackat upp nya bostadshus i närheten vilket gör att det är mer folk som är där, på gott och ont. Kan vara skönt att vara ensam där men en trygghet då det är människor som rör sig där oxå.

Nä om man skulle ta och borsta tänderna lite nu så inte kunderna svimmar av ;-)

Ha en bra dag :-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av himlakropp - 17 april 2010 16:14

Oj vad kul det var på kurserna. Son är så jäkla snyggt MEN svårt att få till det, öva öva och öva lite till ;-) Reggeaton är inte så enkelt det heller, mycket kordination och utmanande rörelser men jävligt coolt. Gäller dock att passa sig så det in...

Av himlakropp - 17 april 2010 10:11

Lördag förmiddag och här sitter jag med nylackade klor. Ska snart klä mig för att åka på 2 kurser. Ska bli jätte kul men jag känner mig väldigt trött och seg. Borde kanske starta lite musik så jag kommer igång lite ;-) ...

Av himlakropp - 16 april 2010 19:18

Inget särskilt hände under dagen, jag försökte hitta på något men alla var upptagna med sitt. Då EL slutat jobba kom hon hit och vi tog oss en promenad, välbehövligt :-) Nu blir det att slappa och ladda lite inför morgondagen, har anmält mig till t...

Av himlakropp - 16 april 2010 08:52

Idag är jag ledig, vaknade klockan sju ändå och hade världens huvudvärk. Som tur är har det gett med sig så det kan bli en bra dag ändå om jag har tur ;-)   Fick just ett mess av Ann och vattnet har tydligen gått och 20 min mellan värkarna. Då är...

Av himlakropp - 15 april 2010 22:00

Stack iväg på lite salsa ikväll ändå, var inte så danssugen men innan lyssnade jag på underbar kubansk salsa och blev riktigt danssugen så det var lyckat. Dansade en massa med Kalle, han var i sitt esse ikväll :-P Nu är jag nyduschad och borde kans...

Ovido - Quiz & Flashcards