Direktlänk till inlägg 9 april 2008

Dejt ikväll

Av himlakropp - 9 april 2008 10:20

Jag har sovit som i himmlen två nätter i rad nu, gud så skönt.

Antar att jag behöver sömnen extra mycket så att jag kan återhämta mig efter den här hemska förkylningen.

En halvtimmes promenad blev det nu på förmiddagen, vintern är tillbaka här, usch för snö och kyla men det bästa med just det är att inte allt grus och smuts fastnar i Alices vita päls ;-)


Ikväll har jag en liten dejt med "J", han ska komma till mig vid sju ikväll.

Det känns rätt så avslappnat och han är lätt att prata med, däremot vet jag inte hur intresserad jag är, men det är ju å andra sidan därför jag vill träffa honom igen så att jag inte bara dissar och går miste om något bra.

Jag har inte så jätte lätt att bli kär och dom jag blir det i är oftast "dåliga" killar, varför är man (läs jag) så ?


------


2 bilder, båda tagna i Barcelona fast olika år,

2004 och 2007 , inte så svårt att lista ut vilken av dem som är nyast ;-)


-----------------------------------------------------------------------------------------------


Frukost: Fil, all bran, ½ banan & tranbär

Mellis:

Lunch: Ris, grillspett, 1 tomat & yogurth

Mellis:

Middag: Taco

Kvällsfika:


 
 
Pia

Pia

9 april 2008 12:02

Lycka till på dejten =)Spännande!
Kram Pia

http://www.parga.wordpress.com

 
Ingen bild

skånetös

9 april 2008 17:52

lycka till på dejt!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av himlakropp - 17 april 2010 16:14

Oj vad kul det var på kurserna. Son är så jäkla snyggt MEN svårt att få till det, öva öva och öva lite till ;-) Reggeaton är inte så enkelt det heller, mycket kordination och utmanande rörelser men jävligt coolt. Gäller dock att passa sig så det in...

Av himlakropp - 17 april 2010 10:11

Lördag förmiddag och här sitter jag med nylackade klor. Ska snart klä mig för att åka på 2 kurser. Ska bli jätte kul men jag känner mig väldigt trött och seg. Borde kanske starta lite musik så jag kommer igång lite ;-) ...

Av himlakropp - 16 april 2010 19:18

Inget särskilt hände under dagen, jag försökte hitta på något men alla var upptagna med sitt. Då EL slutat jobba kom hon hit och vi tog oss en promenad, välbehövligt :-) Nu blir det att slappa och ladda lite inför morgondagen, har anmält mig till t...

Av himlakropp - 16 april 2010 08:52

Idag är jag ledig, vaknade klockan sju ändå och hade världens huvudvärk. Som tur är har det gett med sig så det kan bli en bra dag ändå om jag har tur ;-)   Fick just ett mess av Ann och vattnet har tydligen gått och 20 min mellan värkarna. Då är...

Av himlakropp - 15 april 2010 22:00

Stack iväg på lite salsa ikväll ändå, var inte så danssugen men innan lyssnade jag på underbar kubansk salsa och blev riktigt danssugen så det var lyckat. Dansade en massa med Kalle, han var i sitt esse ikväll :-P Nu är jag nyduschad och borde kans...

Ovido - Quiz & Flashcards