Direktlänk till inlägg 22 mars 2008

Snart är påsken över = skönt

Av himlakropp - 22 mars 2008 09:30

Buenos dias!

Halva påsken avklarad, gud så skönt, äntligen snart över.

Hade glömt att det var så här drygt med storhelg :-S

Jag vet, jag låter som en deppig jävel men det är nog inte så farligt som det låter men lite nedstämd blir jag nog  av att det slinkit ner lite väl mycket i magen som verkligen inte skulle ner i den.

Nu sitter jag här och skulle lätt trycka i mig ett kakpaket till kaffet om det bara fanns, med andra ord har mitt sockersug triggats igång och det är alltid lite skrämmande.

Ska jag klara detta? Känner hur jag vacklar lite....


------


Vi är bjudna på middag hos Annso och hennes son i eftermiddag, känns kul måste jag säga. Kul att inte bara sitta hemma och dega ;-)

Nu blir det att få i sig lite lunch, duscha och göra sig klar.

Jag har lovat att fixa efterrätten och det kommer bli något enkelt direkt från affären, lat som jag är haha

Ibland är det dumt att vara ärlig och avslöja sina brister, but Hey thats me ;-)


------


Hemma igen efter en trevlig middag hos Annso.

Hennes x tittade oxå förbi och gjorde oss sällskap men sen pös han iväg och vi fick chans att älta lite kärleksproblem :-P

Grabbarna våra satt och spelade och kollade på tv.

Mätt och 5 kilo tyngre är man då som sagt hemma igen, lite lätt illamående men skulle inte banga lite godis haha, fy fan va man är sjuk i huvet :-S


------


Kvällen är över, Therese kom förbi och har just åkt hem till sina föräldrar igen.

Såååå kul att ses igen :-P

Käkat poppisar, druckit pepsimax, pratat killar och småglott på tv, MYYYYS :-D

Sitter nu med tandborsten i munnen och ska väl ta mig i säng snart var det tänkt, är ju en dag imorgon med :-P

Natti Natti !


------------------------------------------------------------------------------------------------


Frukost: Fil, all bran, 1 macka med keso & kaffemjölk

Mellis:

Lunch: Hemlagad pizza slice

Mellis: 1 macka med keso & kaffemjölk. Naturgodis

Middag: Pasta, laxröra & tomat/fetaost, påskmust. Kaffemjölk, 1 bit brownie med lite glass & lite grädde (nyttigt & bra haha)

Kvällsfika: Några godisar, popcorn & pepsimax

 
 
Ingen bild

blivande skånetösen

22 mars 2008 10:37

ja min ursäkt just nu är "att det är ju påsk" o att jag börjar på riktigt efter...
lycka till!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av himlakropp - 17 april 2010 16:14

Oj vad kul det var på kurserna. Son är så jäkla snyggt MEN svårt att få till det, öva öva och öva lite till ;-) Reggeaton är inte så enkelt det heller, mycket kordination och utmanande rörelser men jävligt coolt. Gäller dock att passa sig så det in...

Av himlakropp - 17 april 2010 10:11

Lördag förmiddag och här sitter jag med nylackade klor. Ska snart klä mig för att åka på 2 kurser. Ska bli jätte kul men jag känner mig väldigt trött och seg. Borde kanske starta lite musik så jag kommer igång lite ;-) ...

Av himlakropp - 16 april 2010 19:18

Inget särskilt hände under dagen, jag försökte hitta på något men alla var upptagna med sitt. Då EL slutat jobba kom hon hit och vi tog oss en promenad, välbehövligt :-) Nu blir det att slappa och ladda lite inför morgondagen, har anmält mig till t...

Av himlakropp - 16 april 2010 08:52

Idag är jag ledig, vaknade klockan sju ändå och hade världens huvudvärk. Som tur är har det gett med sig så det kan bli en bra dag ändå om jag har tur ;-)   Fick just ett mess av Ann och vattnet har tydligen gått och 20 min mellan värkarna. Då är...

Av himlakropp - 15 april 2010 22:00

Stack iväg på lite salsa ikväll ändå, var inte så danssugen men innan lyssnade jag på underbar kubansk salsa och blev riktigt danssugen så det var lyckat. Dansade en massa med Kalle, han var i sitt esse ikväll :-P Nu är jag nyduschad och borde kans...

Ovido - Quiz & Flashcards