Direktlänk till inlägg 14 mars 2008

Nu är det helg för mig

Av himlakropp - 14 mars 2008 09:03

Orkade inte skriva nåt här igårkväll, hade telefon dejt med Therese som var nyfiken och jag rapporterade gårdagens dejtande för henne.

Så hur gick det då ?

Jag var sjukt nervös, kom hem till honom och blev ännu mer nervös, haha.

Han var kortare än vad jag minns men annars var han sig lik från skoltiden förutom att han åldrats 18 år hehe.

Hemma hos honom var det väldigt fint, han måste ha ett visst öga för inredning kändes det som.

Hur som helst var jag alldeles för nervös för att ge honom någon "hej" kram och han var tydligen likaså, jag kikade snabbt runt och sen satt vi oss i soffan, småpratade lite och sen föreslog han att vi skulle se film.

Det blev en ny westernfilm och fråga mig inte vad den heter fördet minns jag inte.

Vi såg en otextad version och det kan du ju tänka dej hur lätt det är att hänga med då de pratar riktigt bred "södern" amerikanska och själv är man så spänd och nervös att man håller på dö.

Nåja, hängde väl med hyffsat ändå och jag gillade filmen, den kändes välspelad och påkostad.

Filmen tog slut och vi surrade lite om ditt och datt, intressen, våra barn osv.

När klockan passerat tio kände jag att det var dax att börja dra mig mot EL som var hundvakt.

Jag tackade för mig och då jag skulle gå kom han fram och gav en kram.

Sen messsade vi lite med varandra då jag kommit hem.

Vi har inte pratat nåt om att ses igen, vi får väl se.

Jag skulle gärna lära känna honom lite bättre i alla fall :-)


Nu är det i alla fall helg för min del, skönt.

Jag ska greja lite här hemma och sen i em ska jag på stan med EL, skulle vara kul att hitta nån ny klänning eller nå annat sexigt hihi

Lär bli varsin latte i alla fall :-P


------------------------------------------------------------------------------------------------


Fruksot: Fil, all bran, ½ banan, tranbär & loppfrön. Kaffemjölk

Mellis:

Lunch:

Mellis:

Middag:

Kvällsfika:

 
 
BeaTris

BeaTris

14 mars 2008 10:58

Räkmackan var god :)
Verkar som det var en bra första dejt, hoppas det går bra i fortsättningen.

Trevlig fredag till dig med.

http://beatris.bloggagratis.se

 
sommar2008

sommar2008

14 mars 2008 19:19

Kul att läsa om din dejt! :) Hoppas det blir en fortsättning så att ni får lära känna varann!

Trevlig helg!

http://sommar2008.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av himlakropp - 17 april 2010 16:14

Oj vad kul det var på kurserna. Son är så jäkla snyggt MEN svårt att få till det, öva öva och öva lite till ;-) Reggeaton är inte så enkelt det heller, mycket kordination och utmanande rörelser men jävligt coolt. Gäller dock att passa sig så det in...

Av himlakropp - 17 april 2010 10:11

Lördag förmiddag och här sitter jag med nylackade klor. Ska snart klä mig för att åka på 2 kurser. Ska bli jätte kul men jag känner mig väldigt trött och seg. Borde kanske starta lite musik så jag kommer igång lite ;-) ...

Av himlakropp - 16 april 2010 19:18

Inget särskilt hände under dagen, jag försökte hitta på något men alla var upptagna med sitt. Då EL slutat jobba kom hon hit och vi tog oss en promenad, välbehövligt :-) Nu blir det att slappa och ladda lite inför morgondagen, har anmält mig till t...

Av himlakropp - 16 april 2010 08:52

Idag är jag ledig, vaknade klockan sju ändå och hade världens huvudvärk. Som tur är har det gett med sig så det kan bli en bra dag ändå om jag har tur ;-)   Fick just ett mess av Ann och vattnet har tydligen gått och 20 min mellan värkarna. Då är...

Av himlakropp - 15 april 2010 22:00

Stack iväg på lite salsa ikväll ändå, var inte så danssugen men innan lyssnade jag på underbar kubansk salsa och blev riktigt danssugen så det var lyckat. Dansade en massa med Kalle, han var i sitt esse ikväll :-P Nu är jag nyduschad och borde kans...

Ovido - Quiz & Flashcards