Alla inlägg den 21 juni 2009

Av himlakropp - 21 juni 2009 11:31

Lite dålig uppdatering av mig, sorry men ni har nog haft fullt upp ändå så :-P

Jag har firat midsommar tillsammans med Emil. Vi var hemma hos han och tog det väldigt lugnt. Igår grillade vi fläskfilee och senare åkte vi ut till en sjö och fiskade lite. Fick varsin gädda, min var pytteliten hihi. Den krokade Emil loss (för jag vågar inte) och så fick den hoppa ner i sjön igen :-)Då vi kom tillbaka såg vi "Valkyria" och åt lite gott.Mycket gott har det blivit, inte bara i helgen utan senaste tiden. Inget jag märker på kläderna än men det är nog bara en tidsfråga om jag fortsätter så här. Vet bara inte hur jag ska fortsätta just nu...Nu ska jag i alla fall ut i solen en stund, senare i em åker vi hem till mig. Jag har tvättid och Emil ska åka vidare för att jobba nästa vecka.Ha en bra dag :-)
Ovido - Quiz & Flashcards