Alla inlägg den 16 april 2010

Av himlakropp - 16 april 2010 19:18

Inget särskilt hände under dagen, jag försökte hitta på något men alla var upptagna med sitt. Då EL slutat jobba kom hon hit och vi tog oss en promenad, välbehövligt :-)

Nu blir det att slappa och ladda lite inför morgondagen, har anmält mig till två danskurser, en reggaeton lektion och en son lektion, ska bli kul :-P

Av himlakropp - 16 april 2010 08:52

Idag är jag ledig, vaknade klockan sju ändå och hade världens huvudvärk. Som tur är har det gett med sig så det kan bli en bra dag ändå om jag har tur ;-)


Fick just ett mess av Ann och vattnet har tydligen gått och 20 min mellan värkarna. Då är det snart dax för den lilla tösen att titta ut då :-P Spännande men kanske kan det ta ytterligare nån dag ? Då jag födde gick aldrig vattnet (barnmorskan stack hål på hinnan)så jag har dålig koll på hur lång tid det kan ta.


Jag har i alla fall lagt undan den underbaraste lilla klänningen på jobbet som hon ska få då hon är född. Jag är ju inte bortskämd med att köpa flickkläder så det är extra kul och då vill jag att det ska vara riktigt tjejigt :-D


Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards