Alla inlägg den 14 april 2010

Av himlakropp - 14 april 2010 21:26

Usch vilken dryg eftermiddag. Kollat gamla bilder på Keyvan och insett att åren verkligen gått snabbt. Så dumt att plåga sig själv med att se gamla bilder då han rest iväg, fy vad jag saknar min lilla skitunge.

Pratade med honom för en timme sedan och just nu befinner de sig i Stockholm, tidigt imorgon flyger de vidare till Egypten.

10 dagar utan min skatt, det kommer säkert att gå bra, som sagt går tiden snabbt. Det är så tydligt att då jag mår dåligt (ångest light) vill jag bara äta. Har ätit hela eftermiddagen och sen var jag bara tvungen att köpa lite naturgodis och kladdkake ballerina att smälla i mig. Kakpaketet är dock inte slut, blev kanske 4 st som jag åt men ändå, jag som känner mig som en korv redan :-S


Nu blir det lite surfning på nätet och sen sängen, sweet dreams !

Av himlakropp - 14 april 2010 15:16

Hemma från jobbet och har just ätit lunch/middag, blev kyckling, potatisallad och sallad av rotfrukter plus en liten slurk kaffe :-)

Solen skiner och det är fantastiskt ute, blir kanske en kvällspromenad med EL ikväll men nu ska jag diska lite.

Av himlakropp - 14 april 2010 08:55

Sista morgonen med Keyvan på 10 dagar nu, kommer kännas jätte konstigt. Han åker till Egypten imorgon. Avskyr då det är ett långt avstånd mellan oss, blir lite ångestfylld av det. Hua!

Får se till att jag har mycket att göra helt enkelt så jag inte hinner tänka så mycket.

Nu är det i alla fall jobb dax.

See you later!

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards