Alla inlägg den 10 april 2010

Av himlakropp - 10 april 2010 23:36

På dagen var vi och firade Nova som fyllde tre år, fick god tårta och småkakor, inte så dumt. Om jag tuggar på höger sida gör det mindre ont i käften ;-)


Sen åkte Emil, jag och Julia på Mio och kollade på de där underbara sköna "bio-sofforna" så jävla sköna. Bodde man i hus och hade ett bio rum skulle det ju vara perfekt med såna :-P


Kvällen blev lite ändrad, vi skulle ju egentligen till Vindeln men Ann & Patrik valde att åka hem därifrån då det var så lerigt och geggigt. Därför blev det en tur hem till dem i stället. Mycket trevligt med fika för andra gången idag och sen såg vi lite på tv :-)

Anns mage är härligt rund och go nu, ska bli så kul att de ska få en liten tjej. Jag håller på att bli väldigt sugen på en egen liten bebis och vi får väl se hur det blir. Emil vill ju oxå ha men vi vill att det ska bli rätt tajming bara. Kanske börjar vi i sommar ;-)

Av himlakropp - 10 april 2010 10:37

Nu känner jag vilken tand det är som skapar problem för mig. Hoppas jag står ut med smärtan tills på måndag, då blir det defenitivt ett tandläkarbesök...igen :-S


Idag ska vi på ett litet tårtkalas och ikväll ska vi åka till Vindeln och hälsa på Ann & Patrik som har husvagnen uppställd där. Ska bli mysigt, Ann är höggravid så man vet aldrig, kanske går vattnet då vi är där :-P

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards