Alla inlägg den 3 april 2010

Av himlakropp - 3 april 2010 19:21

Vilken fantastisk buffe det var i Skeppsvik, wow, super gott och mycket att välja bland. Favoriterna var den rökta laxen, kycklingen, rotsaksgratängen och en super smarrig romsås :-P Fanns även ett dessterbord med tårta ;-)


Nu har Keyvan och jag hyrt film så vi kommer att göra en repris från igår, dvs täcken och kuddar i soffan :-D


Ha en trevlig kväll!

Av himlakropp - 3 april 2010 09:25

Så var det påskafton då, dagarna bara rusar iväg.

Idag ska Keyvan iväg och fira sin storkusin som fylller år, tror att han blir 20 :-)

Under tiden ska jag ta långpromenad med vovarna, EL och hennes brorsas hund Ross. Hundarna har aldrig träffats men jag tror det kommer att gå bra. Fanny löper fortfarande lite men Ross är kastrerad så det ska vara riskfritt i alla fall ;-)


Klockan 16 kommer mamma och Leif och hämtar Keyvan och mig och så åker vi iväg till Skeppsvik för att inta en härlig middag. Jag har aldrig vart dit så det ska bli kul :-)

Ikväll blir det nog bara att slappa skulle jag tro, förmodligen med 18 kilo godis eller nåt sånt ;-)

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards