Alla inlägg den 1 april 2010

Av himlakropp - 1 april 2010 15:34

Cykelturen till och från jobbet gick som en dans, asfalten är framme på de flesta ställena längs cykelvägen, skönt.

Shit vad seg jag känner mig, måste rycka upp mig lite och städa inne i badrumet lite, får man besök är det faktiskt riktigt pinsamt om man har det svinigt där, inte för att jag har det svining men det skulle behövas en liten puts i handfatet :-)

Av himlakropp - 1 april 2010 08:25

Natten har vart helt okej, fortfarande trött men jag fick mina timmar i alla fall. Halsontet känner jag inte av men jag tycker att det är nåt som känns i kroppen, får hoppas att det inte är något som bryter ut :-)

Ikväll får jag storfrämmande av Tetto och Snoppan, barndoms polarna, vi ska flyga till Blåkulla ;-)

Å vad kul det ska bli, så sällan att vi träffas alla tre samtidigt, brukar hända kanske 2 ggr per år. Therese bor ju i Norrköping så det inte så konstigt.

Tänkte att jag skulle slänga ihop en äppelpaj och marsansås som vi kan smarra på :-P men det får bli i em för nu ska jag strax hoppa upp på cykeln och bege mig till jobbet. Snorhalt ute så jag får ta det lugnt ;-)

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards