Alla inlägg den 31 mars 2010

Av himlakropp - 31 mars 2010 21:25

Men va fan, jag har ont i halsen :-O

Hoppas att det beror på några nätters dålig sömn för jag har inte tänkt ligga sjuk i helgen så det så !!!

Nu ska jag sova bort det onda, vi hörs imorgon

Sweet dreams

Av himlakropp - 31 mars 2010 15:20

Hej alla glada!


Det gick nog bra med lilla prinsen min, ingen hjärnskaning, puh vilken tur!


Jag har jobbat idag och sitter nu här vid datorn och dricker kaffe och äter choklad. Smarrigt värre och mycket bra för kroppsformen, jag kommer att flyta som en kork i sommar, alternativt sjunka som en sten ;-)


Äntligen har våren anlänt, hatar att bo i norrland av just den enkla anledningen att vintern är så jääävla lång :-S Men nu så ser det ut att gå åt rätt håll, kände tom att dunjackan var lite väl varm då jag var ut med vovarna. Är iofs ganska skönt att ha en varm jacka då jag cyklar till och från jobbet men annars är det inte nödvändigt om dagarna ska vara som idag :-P


En arbetsdag till och sen är det till att vara långledig, tjohoo, hela 4 dagar :-D

Lovely!

Min bästa barndoms kompis Therese är här uppe så jag ska passa på att umgås en del med henne och så har jag ju prinsen så klart :-)

På söndag kommer darlingen hem igen, längtar som tusan men det är rätt skönt att vara ensam oxå ;-)

Skapa flashcards