Direktlänk till inlägg 30 mars 2010

Tjofaderittanlejhejj!!!!

Av himlakropp - 30 mars 2010 15:08

Nu är jag tillbaka efter en låååång bloggpaus. Sitter här vid datorn, ganska nyligen kommit hem från jobbet och så blev jag så sjukt bloggsugen :-O

Vet inte vad jag ska skriva om men hej hej, här är jag i alla fall ;-)


Min blogg var ju till en början till för att skriva om viktminskning och kanske blir det något sånt igen men jag tänker nog att det får bli som det blir. Jag ska skriva om vad jag känner för helt enkelt :-)


Så idag har jag alltså jobbat, la in nya varor i datasystemet första timmarna vilket är ganska kul tycker jag :-) Sen skulle jag hänga om lite i butiken men fy fan, helt utan inspiration var jag så det kändes inte kul. Får väl fortsätta med det imorgon :-P


Hur fasiken kan kaffe vara så gott ??? Jag har undvikit det senaste veckan då jag haft lite problem med magen men nu kunde jag inte låta bli, damn va gott, känner mig som en "männisch" igen ;-)


Nähäpp, jag borde väl ta och städa lite, skulle behöva skura golven men usch jag jag inte är sugen på det :-S





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av himlakropp - 17 april 2010 16:14

Oj vad kul det var på kurserna. Son är så jäkla snyggt MEN svårt att få till det, öva öva och öva lite till ;-) Reggeaton är inte så enkelt det heller, mycket kordination och utmanande rörelser men jävligt coolt. Gäller dock att passa sig så det in...

Av himlakropp - 17 april 2010 10:11

Lördag förmiddag och här sitter jag med nylackade klor. Ska snart klä mig för att åka på 2 kurser. Ska bli jätte kul men jag känner mig väldigt trött och seg. Borde kanske starta lite musik så jag kommer igång lite ;-) ...

Av himlakropp - 16 april 2010 19:18

Inget särskilt hände under dagen, jag försökte hitta på något men alla var upptagna med sitt. Då EL slutat jobba kom hon hit och vi tog oss en promenad, välbehövligt :-) Nu blir det att slappa och ladda lite inför morgondagen, har anmält mig till t...

Av himlakropp - 16 april 2010 08:52

Idag är jag ledig, vaknade klockan sju ändå och hade världens huvudvärk. Som tur är har det gett med sig så det kan bli en bra dag ändå om jag har tur ;-)   Fick just ett mess av Ann och vattnet har tydligen gått och 20 min mellan värkarna. Då är...

Av himlakropp - 15 april 2010 22:00

Stack iväg på lite salsa ikväll ändå, var inte så danssugen men innan lyssnade jag på underbar kubansk salsa och blev riktigt danssugen så det var lyckat. Dansade en massa med Kalle, han var i sitt esse ikväll :-P Nu är jag nyduschad och borde kans...

Skapa flashcards