Alla inlägg den 30 december 2009

Av himlakropp - 30 december 2009 20:19

Slängde ihop en janssons frestelse till middag, muums :-P Var första gången jag gjorde det hihi.

Nu ska jag tillbaka till soffan och spela bingolotto, ikväll ska vi bli miljonärer ;-)

Av himlakropp - 30 december 2009 11:34

Ville inte vakna idag, det ömmar i hela kroppen men till slut var jag tvungen att masa mig upp för att gå ut med hundarna. Sedan blev det ett besök på ica, tänkte att jag skulle slippa handla när alla andra gör det ;-)

Sen har jag suttit fastklistrad på stolen och inte orkat ta mig för att göra ett endaste skit.

Har en hög med potatisar som väntar på bli skalade men fan va jobbigt det känns :-S Visst låter jag possitiv idag , lite extra trögstartad bara hoppas jag ;-)

Ovido - Quiz & Flashcards