Alla inlägg den 25 augusti 2009

Av himlakropp - 25 augusti 2009 20:49

Brödbaket är klart, inte så lyckat dessvärre. Jag är inte så jätte bra på baka matbröd då jag inte bakar det så ofta. Fikabröd däremot är jag bra på :-D

Ska i alla fall  inte ge up, övning ger färdighet :-P


Idag fick jag tidningen laga lätt i brevlådan så jag ska snart lägga mig i sängen och titta i den. Men först ska jag nog prata i telefon med min älskling :-)


Sov gott!

Av himlakropp - 25 augusti 2009 16:51

Lite piggare idag än igår, bra det. Fick veta att jag är ledig från jobbet imorgon och det känns såååå bra, så bra att jag ställt mig och bakar bröd nu hihi. Jobbar lördag istället vilket kanske inte är så kul men det känns bra att vara hemma imorgon och kanske laga en massa mat att frysa in :-P

Nä nu åter till brödbaket.

Ovido - Quiz & Flashcards