Alla inlägg under juni 2009

Av himlakropp - 24 juni 2009 18:08

Vi drog ju iväg till hemliga stranden men efter ett tag invarderades den av en pappa med 2 barn och lite senare 2 mammaor med 4 barn. Det är allra skönast att få vara alldeles ensam där men man kan ju inte förvänta sig det. I måndags hade vi bara tur som var själva där och då hoppades jag väl på att vi skulle få vara det idag med. Nu gick det i alla fall inte att ha Alice löst springandes längs stranden och att ha henne fastbunden vid ett träd var ingen större hit för då stod hon bara och skällde. Kevve klagade över alla insekter och tillslut kände jag att det inte var njutningsfullt att vara där. Usch! Nä, nästa gång får Alice stanna hemma, punkt!

Vi åkte hem och EL kom och så tog vi en underbart skön promenad på bölis. Det var så härligt att det kändes som att man hade kunnat gå i evigheter :-P

Nu är det i alla fall kväll och Kevve ska strax iväg på fotbollsträning.


Jag ska jobba imorgon, det ska inventeras i butiken och de är kort om folk så då får jag hoppa in :-P Känns jätte kul, jag har ju inte jobbat "på riktigt" på flera år hihi

Nu ska jag kanske sätta mig på balkongen ochj sola lite :-)

Av himlakropp - 24 juni 2009 10:07

Nu packar vi ihop oss och åker till hemliga stranden, underbart väder, ååååå :-D

Av himlakropp - 23 juni 2009 21:35

vad jag just har bakat, matmuffins med tranbär och feta :-P

Av himlakropp - 23 juni 2009 16:03

kissande hunden !!!!!

Av himlakropp - 23 juni 2009 16:00

Å här ligger Kevve nedgrävd i sanden, hihi. Den bilden är gammal, 2007 typ :-P

Av himlakropp - 23 juni 2009 15:55

Jag har suttit och grejat med mobilen. Har aldrig överfört en endaste bild från den sedan jag köpte den för snart 2½ år sedan. Tycker jag var duktig som lyckades haha.

Blev en nostalgitripp med bider i alla fall och här lägger jag upp 2 bilder av mig själv, en kontrast till föregående bild så att säga. Tänk vad lite smink kan göra ;-P


Av himlakropp - 23 juni 2009 13:51

Det blev en skön promenad för oss, nästan 1½ timme men vi gick väldigt lugnt så det var ingen powerwalk att skryta om hehe.

EL åkte och jag fixade en snabb lunch till mig och Kevve. Fullkornspasta och vegetariska köttbullar, och så marinerade jag kikärtor och kidneybönor som jag älskar, mums.

Nu är det kaffe som gäller, känner mig lite yr och har ont i huvudet. Kevve vill åka till barnens hus men jag vågar inte riktigt sätta mig och köra som det känns. Han tycker att jag är världens tråkigaste mamma just nu men jag kan inte göra så mycket åt det just nu i alla fall.


Skapa flashcards