Alla inlägg den 30 juni 2009

Av himlakropp - 30 juni 2009 19:17

JAG HAR FÅTT JOBB :-D :-D :-D :-D

Nu åker jag till Emil och firar .....

Av himlakropp - 30 juni 2009 13:13

Känner mig lite nedstämd idag, vet inte varför men man har väl sina dagar då det är så, hoppas det inte känns så här i morgon. Jag åkte hem från Emil ganska tidigt idag, Alice fick stanna där för jag åker tillbaka dit då jag slutat jobba. Ska jobba mellan 14-18 och det känns rätt okej att jobba trots att det är varmt som attan.

Igårkväll åkte vi ut till havet och hade mysigt. Tog med kaffe, kakor och två solstolar. Hade inte tänkt bada för det kändes rätt kyligt eftersom det var kväll men då bikinin var på och vi började gå ut i vattnet och vatten nivån hade överstigit magen var det inget annat att göra än att doppa sig :-P

Mysigt var det i alla fall.

Sen åkte vi hem och såg tv innan vi somnade för kvällen:-)



Skapa flashcards