Alla inlägg den 22 juni 2009

Av himlakropp - 22 juni 2009 18:02

Åh vad mysigt det var att ligga och sola på "hemliga stranden". Vi hade med oss bullar, kaffe och lite annat. Kevve och Alice busade med pinnar som kastades i vattnet, jag och EL låg och läste tidningar. Lite senare kom Björn förbi men han kom nästan då vi skulle åka så det blev lite hastigt bara.

Till middag åt jag en vv-låda med kyckling och pasta. Har ju inte skött mig idag heller eftersom att jag ätit bulle och annat men det känns ändå bättre att middagen blev under kontrollerade former :-)

Strax ska vi iväg på Kevves fotbollsträning, på onsdag har han den sista och det ska bli skönt att inte behöva alla dessa tider att passa även om jag verkligen tycker att det är super bra att han är intresserad av att sporta :-)


Av himlakropp - 22 juni 2009 10:26

Äntligen, solen skiner och det ska bli varmt idag, ännu varmare senare i veckan. Tänk att jag har sån tur att det är en vecka som jag är utan jobb dessutom :-P

Ska åka och hämta Kevve och efter lunch ska vi och EL åka till hemliga stranden, det blir premiär för i år, jag älskar det stället  :-)

Ha en härlig sommadag, det ska jag :-P

Skapa flashcards