Alla inlägg den 17 juni 2009

Av himlakropp - 17 juni 2009 21:34

Efter jobbet cyklade jag hem och strax efter kom EL. Vi drack lite kaffe och sen traskade vi ner på Bölis med Alice. Sen tog vi EL:S vrålåk och åkte ut på Strömpilen och tokshoppade lite, då butikerna stängde klockan 19 var vi helt matt :-P

Kvällen har spenderats i soffan och nu har jag duschat, rakat benen, smort in mig i lite brun utan sol och snart ska jag lägga mig. Väntar samtal fråm darlingen som kommer hem till mig imorgon, längtar :-D

Och så ska vi ju inte glömma att imorgon har jag intervjun och så fyller min mamma år så på kvällen ska vi ut och äta och fira henne. En stor dag med andra ord :-)



Av himlakropp - 17 juni 2009 09:06

* Hälsofil, all bran, 1 nektarin och blåbär. Kaffe med mjölk.


Japp, det var vad jag åt till frukost idag, gott gott.

Innan frukosten var jag ute och cyklade. Såg att det var soligt och genast började jag tänka att jag skulle ha mindre kläder. Slutade ändå med tights, klänning, t-shirt och skinnjacka, ett par skor med öppen tå.

Damn, jag trodde jag skulle frysa ihjäl trots att jag egentligen var ganska bra klädd, visst, solen sken men det var kallt och blåsigt. Nä, då jag cyklar ner till stan blir det baske mig kofta oxå och jag ska inte ta skorna med öppen tå. 

Idag ska jag jobba mellan 10-14 istället för 14-18. Chefen frågade om jag kunde byta och det är egentligen bättre att börja klockan tio tycker jag :-)

Sen i em ska jag och EL hitta på något, riktigt vad vet jag inte men det lutar åt att träffas på stan.

Ha en skön dag :-)

Ovido - Quiz & Flashcards