Alla inlägg den 13 juni 2009

Av himlakropp - 13 juni 2009 20:26

Gud vad spännande och roligt det var på matchen ikväll. Grabbarna var otroligt duktiga och lyckades göra tre mål på ett lag som de blev total krossade av för några veckor sedan. Så jävla kul och det roligaste var att Kevve gjorde 2 av de 3 målen, snacka om att man känner sig stolt över sin son :-D

Nu bli det mys och laddning inför morgondagens match, trevlig kväll på er!

Av himlakropp - 13 juni 2009 12:08

Nu har jag diskat klart, skönt för jag hatar verkligen att diska. Tänk att få ha en diskmaskin, vilken jävla lyx det är. Hade ju det då jag bodde tillsammans med Kevves pappa, så himla skönt.

Jag blir nästan stressad av att se diskberget men ibland orkar jag bara inte ta tag i det direkt efter att vi ätit även om jag vet att det är det allra bästa.

Av himlakropp - 13 juni 2009 11:31

Uppe med tuppen i morse, fixade havregrynsgröt åt Kevve och sen gav vi oss iväg till platsen cupen håller till.

Vi var lite väl tidiga och det blåste och var kallt så jag och Alice stannade i bilen till just innan matchen skulle börja. Tyvärr förlorade de med 1-0 idag men matchen som var igår em vann de med 5-2 och Kevve gjorde 2 av de 5 målen :-) Mitt lilla fotbollsproffs, han är bara så himla duktig :-P

Nu harvi vart hemma ett tag, Kevve sitter i badet och jag sitter här och dricker kaffe. Ska ta tag i disken, lite dammsugning och så ska jag nog baka något tror jag :-)


Ovido - Quiz & Flashcards