Alla inlägg den 11 juni 2009

Av himlakropp - 11 juni 2009 16:42

Det blev en fin skolavslutning idag trots att regnet hängde i luften. Alla barnen var så himla söta och fina :-)

Efter att alla klasser sjungit samlades var klass i sitt klassrum tillsammans med sin lärare och föräldrarna. Fröken pratade lite och sen blev det en liten fika.

Vi kom därifrån efter elva någon gång och jag var vrålhungrig för jag hade inte ätit en riktig frukost. Vi åkte hem och åt smörgåstårta och den smarriga "kevve-tårtan", sen hoppade jag upp på cykeln och stack för att jobba några timmar. Mamma och Kevve roade sig själva under tiden.

Just nu känner jag mig helt slut och skulle nog kunna somna om jag la mig men det skulle inte vara så lyckat för då kan jag inte sova senare ikväll då det verkligen är dax.


Av himlakropp - 11 juni 2009 08:09

ja idag är det Kevves skolavslutning. Jag sitter här halvklart typ, in en liten snabbis eftersom att jag annars inte kommer hinna blogga förrän i em.

Barnen skall samlas i klassrumet 9.10 och sen samlas alla barn och föräldrar ute på skolgården där barnen skall sjunga. Kommer att håll apå ungefär en timme och vädret suger så det gäller att vara varmt klädd och ha paraplyet med sig. typiskt att det ska oftast vara sånt här skitväder just en sån här dag.

Nä nu ska jag inte sitta och vara så negativ, ska skynda mig att göra mig klar nu innan mamma kommer hit :-)

Ha en bra dag 

Skapa flashcards