Alla inlägg den 3 juni 2009

Av himlakropp - 3 juni 2009 23:39

Nu är jag klar med min arbetsansökan, hoppas bara jag lyckas skriva ut den imorgon.

Sängen kallar nu, sov så gott :-)

Av himlakropp - 3 juni 2009 12:47

Så där jah, då var lunchen i magen. Det blev 2 knäcke med makrill och ett löskokt ägg. Nu dricker jag kaffe och smaskar i mig en bit (1/3) av en sån där måltidsersättings bar som efterrätt :-)

Tog en prommis nere på Bölis med Alice men gud alltså vad jag blir trött i kroppen snabbt :-(

Jaja, i värsta fall om jag blir sämre är det väl bara att jag går hem tidigare från praktiken, inte värre än så, dit ska jag i alla fall.


Av himlakropp - 3 juni 2009 10:39

Onsdag idag och jag har tänkt ge mig i väg på praktiken. Vet i fan hur det kommer att gå för jag känner mig inge viadre men jag blir tokig om jag är hemma en dag till.

Börjar 14 och slutar 18 så det är ingen lång dag, tur för mig :-)


Vågen visade 75,6 kg i morse, 2 hg mer än i går, kanske för att jag brödfrossade hihi.

Lunchen idag tänkte jag skulle bli makrill i tomatsås och bröd, lika bra att fortsätta i brödets tecken ;-)


Nä, nu ska jag lyssna på lite musik och sminka till mig lite, var ju några dagar sedan jag fixade till mig.

Ciao!

Skapa flashcards