Alla inlägg under maj 2009

Av himlakropp - 7 maj 2009 11:16

Nu är jag åter igen och tandläkarbesöket gick bra förutom att jag fick vänta 30 minuter för att hon hade tagit in ett akutfall före mig men jag hade ju ingen brådska någonstans så det gick bra. Min tand fixades till och nu får vi hoppas att den håller, annars vet jag inte vad jag gör :-S

Åkte förbi ICA Kvantum på väg hem igen och handlade lite. Där brukar det finnas hummus så jag passade på att köpa två burkar eftersom att jag älskar det. Dagens frukost/lunch bestod av valnötsbröd med hummus, gud så gott, mums :-P

Strålande sol är det men det ska tydligen bli regn i em, borde väl passa på att ta en långis med Alice nu, eller om en stund :-)

Av himlakropp - 7 maj 2009 08:25

Nu sitter  jag med tandorsten i högsta hugg, ska till tandläkaren och fixa en tand som gick sönder för ett bra tag sedan. Jag är alltid så nervös då jag ska dit så jag kan inte äta innan, jag får helt enkelt ta min frukost då jag kommer hem igen.

Vi hörs

Av himlakropp - 6 maj 2009 21:31

Gud så lent mitt ansikte blev, wow, den här enzympeelingen ska jag fortsätta använda varje vecka :-P


Pratade nyss med Emil, han berättade att han inte behöver jobba natten mot fredag, han ska i stället jobba torsdag em så då kommer han till mig vid ett på natten mot fredag :-D :-D :-D

Längtar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 



Av himlakropp - 6 maj 2009 20:06

Nu är jag hem kommen efter spinning passet, jobbigt men så underbart efteråt, känner mig så nyttig och bra och jag överlevde :-P

Ny duschad sitter jag här och har en enzympeeling i ansiktet, den ska verka 10 minuter.Ska bli intressant att se hur huden ser ut och känns då jag tvättat bort den.

Lite hungrig börjar jag bli och jag är jätte sugen på att mixa en banan med mjölk så det ska jag göra till kvällsfika :-)

Av himlakropp - 6 maj 2009 16:22

Nu har jag vart och hämtat mina produkter hos Ann. Har en full konsum kasse, gissa om jag ska testa ikväll :-P

Innan det ska jag i alla fall gå på spinning, ska bli skönt (och jobbigt förståss) att svettas. Borde ju sova som en stock efter det tycker jag, det behövs för jag har sovit oroligt några nätter nu. 

Nu ska jag värma upp lite soppa så jag har någon energi i kroppen till ikväll ;-)

Av himlakropp - 6 maj 2009 12:33

Äntligen verkar det som att jag fått napp på en praktikplats. Ska träffa butikschefen torsdag eller fredag, då man ombes att komma och visa upp sig brukar det ju så gott som vara klappat och klart men jag ska väl inte ropa hej än ;-)

Nu ska jag ge mig iväg till lilla Ann :-)


Av himlakropp - 6 maj 2009 10:29

Idag skymtade jag femman på vågen, ja alltså 75,9 stannade den på :-P

Så underbart, den femman har vart efterlängtad hihi. Med dagens vikt har jag gått ner exakt 6 kilo :-D

Började dagen med en promenad på 30 minuter, friskt och skönt ute.

Idag ska jag åka till Ann, min Avera beställning har kommit och det är massor med produkter så nu har jag en del att testa, så kul :-P

Pratade med E-L på msn för en stund sedan och hon undrade om jag ska hänga med på spinning ikväll, jag tror fan att jag ska hänga med, här ska brännas fett :-D


Av himlakropp - 5 maj 2009 22:04

Nu är jag hemma, ny duschad och nyfikad. Kursen var ingen höjdare, visst, jag dansade och svettades men det var inte så stimulerande, bara basics. Nåja, ska inte klaga, har ju rört på mig i alla fall :-)

Nu är det snart sängen som gäller och jag hoppas att jag får sova gott, hoppas att ni med får sova gott :-)

Natti Natt 

Skapa flashcards