Alla inlägg den 18 maj 2009

Av himlakropp - 18 maj 2009 22:21

Jag är helt slut, en jävla huvudvärk. Kvällen var lyckad, sålde mestadels make up vilket var väldigt bra för min del.

Nu måste jag tvätta av mig sminket och sen ska jag slänga mig i säng, tyvärr som en svullare. Skulle ju inte äta slisk idag men vad hände då? Jo, jag åt slisk, fan å.......

Av himlakropp - 18 maj 2009 16:05

Nu bär det iväg till Ann, shit, jag är nervös, kunde knappt få i mig maten :-S

Av himlakropp - 18 maj 2009 12:46

Här skiner solen och det är härligt varmt. Ändå vågar jag inte lita på att det är så pass varmt att jag vågar klä av mig till lite mer lättklädd. Gick ut med kortärmad tröja, stickad kofta och skinnjacka. Mötte bla en tjej med t-shirt och korta jeans, kände mig som en frusen pensionär som rymt från hemmet. Bara att inse att jag blir mer och mer lik min mamma. Hon fryser konstant.

Av himlakropp - 18 maj 2009 08:40

(16/3) Start på 81,9 kg 

V.1 (23/3) -1,5 kg = 80,4 kg

V.2 (30/3) -1,1 kg = 79,3 kg

V.3 (6/4)   -0,1 kg = 79,2 kg

V.4 (13/4) -1,4 kg = 77,8 kg

V.5 (20/4) -0,1 kg = 77,7 kg

V.6 (27/4) -0,2 kg = 77,5 kg

V.7 (4/5) -1,1 kg = 76,4 kg

V.8 (11/5) +0,2 kg = 76,6 kg

V.9 (18/5) -0,5 kg = 76,1 kg

Av himlakropp - 18 maj 2009 08:27

Dagens vikt blir gårdagens då jag efter frukosten kom på att jag stressat förbi vågen på i morse. En hund som var galen och ville ut och Kevve som skulla ha sin frukost och sina kläder, grejer skulle packas och sen cykla i väg till skolan. Väl hemma blev det frukost för mig med, hälsofil, all bran, 1 liten nektarin i bitar och loppfrön. Vill inte väga mig efter frukosten då jag alltid räknar med en morgon vikt på tom mage. Därför blir det gårdagens vikt dvs 76,1 kg, en minskning med 0,5 kg sen förra måndagen. Då hade jag ju plusat några hekton så egentligen väger jag ungefär som för två veckor sedan. Tycker att det går lite segt just nu, var är motivationen ?

Mina helger har blivit lite väl fria och lite väl många dagar, det måste ändras på, dessutom måste jag röra på mig betydligt mer om det här ska gå vägen för mig. Fler promenader och så måste jag komma igång med träning. Kommer inte bli den här veckan eftersom att jag reser bort men jag ska försöka komma iväg veckan därpå. Nu i helgen hoppas jag att det blir en massa salsa och att jag på så vis får en massa motion :-D


Ikväll har jag och Ann en visning tillsammans. Fokusen kommer ligga på make up. Jag kommer mejka värdinnan och de övriga sitter runt ett bord med speglar och mejkar sig själva med hjälp av råd och tips av mig. Ska bli kul och jag är som vanligt väldigt nervös. Hoppas på bra försäljning, I need money :-P


Nä nu ska jag ta mig lite kaffe så jag piggnar till ordentligt, känner en viss huvudvärk som jag hoppas bli av med snart.


Skapa flashcards