Alla inlägg den 13 maj 2009

Av himlakropp - 13 maj 2009 20:26

Rent hus på tv, slö kollar lite bara. Har just duschat och funderar om jag ska ta nåt kvällsfika eller inte. Är egentligen inte hungrig så då vore det väl bara dumheter att fika nu ?

Ska nog lägga mig och läsa då Kevve borstat sina tänder och tv:n är släckt, känner mig faktiskt trött.

Hoppas ni får en god natt :-)

Av himlakropp - 13 maj 2009 17:05

Stekt lax och grönsaker (morot, potatis & sötpotatis) i ugn med hummus till. Mumma :-)

Nu är jag mätt som en plätt och ska ta mig en prommis med lilla Alice, sen ska jag och Kevve se en film.


Av himlakropp - 13 maj 2009 14:57

Ätit ett mellanmål för ett tag sedan som bestod av 3 finn crisp med hummus och ett glas coca-cola zero.

Tagit fram laxfileer ur frysen så idag blir det lax till middag, mums :-P


Av himlakropp - 13 maj 2009 13:36

* Hälsofil, all bran, ½ banan, blåbär. Kaffe med mjölk & 1 päron

* Vv-låda (biff, potatisgratäng & morötter) Kaffe med mjölk

Av himlakropp - 13 maj 2009 12:02

Var upp och pinkade i natt och kunde inte somna om sen, låg och vred och vände mig ett bra tag men tillslut slockande jag och vaknade vid halv nio. Stegade in i badrumet och kollade av med vågen, 76,0 idag med, härligt :-P

Sen blev det en promenad i solen med Alice, ungefär 30 minuter. För en stund sedan var Kevve och jag iväg och hyrde 3 filmer. Han är fortfarande sjuk och hur kul är det för han att bara ligga här hemma? Så himla bra med "hemma kväll" att då man hyr film är det alltid i en vecka. Ungar kan ju se samma film flera gånger om så nu kan han se dem tills han tröttnar :-P

Nu börjar det kurra i magen, lite sugen på lax och grönsaker i ugnen men det kanske jag gör till middag istället, hmmm.

Ovido - Quiz & Flashcards