Alla inlägg den 12 maj 2009

Av himlakropp - 12 maj 2009 21:36

Det var en stor grupp i dag på kursen, kul men nivån blir så låg, man blir uttråkad. Jag stannade bara en timme ungefär men det var lika bra eftersom att Kevve är krasslig. Fick i alla fall röra på mig i en timme och jag svettades en hel del, då känns det att man kämpat :-)

Nu är det desperate housewifes på tv och sen blir det sängen. Fick den nya "topp hälsa" i brevlådan i dag så jag har kvälls lektyr och så ska jag prata i telefon med älsklingen såklart :-P

Av himlakropp - 12 maj 2009 17:44

Nu längtar jag till klockan blir sju, då börjar nämligen salsakursen. Ska bli skönt att röra lite på sig till underbar musik, drömma sig bort till Kuba ett tag hihi

Hoppas det blir en rolig kurs och att vi blir jämna par, vill dansa MYCKET :-P

Av himlakropp - 12 maj 2009 13:38

Gud vad seg jag känner mig, borde ta och sminka mig lite så jag i alla fall ser lite piggare ut. Tänk vad lite smink kan göra :-P

Bara lite ögonbrynspenna och mascara gör ju jätte mycket, räddarna i nöden hihi.

En bra fundation och snyggt rouge gör ju oxå susen men då ligger det ju lite mer jobb bakom det hela, vill man dessutom ha snygga ögonlock får man ju räkna med att det tar i alla fall 20 minuter om allt det ska göras någorlunda ordentligt. Inte alltid man vill/hinner lägga den tiden på sitt ansikte. Idag ska jag i alla fall lägga en hel make up, har tänkt gå och dansa salsa ikväll och då vill jag inte se ut som ett åkerspöke ;-)


Av himlakropp - 12 maj 2009 12:32

Natten blev lite halvjobbig. Kevve började hosta och kom och la sig hos mig vid ett, så blev det hostmedicin, honungsvatten, bygga upp med flera kuddar så han nästan satt men tillslut ville han lägga sig på soffan och kolla film istället för att bar aligga och inte kunna somna om. Så vi drog me täcke och kuddar och gjorde det mysigt i soffan åt honom. Då jag var upp vid sex tiden låg han och sov lugnt och stilla så jag la mig igen jag med och sov till halv elva :-O

Då var det verkligen dax att stiga upp och upp steg jag, raka vägen till vågen. Den visade 76,0, kunde den inte ha visat det igår, gggrrrrr.

Har typ pinkat hela natten så min kropp hade nog samlat på sig en massa vätska som den nu gjort sig av med, tack och lov :-)

Ovido - Quiz & Flashcards