Alla inlägg den 8 maj 2009

Av himlakropp - 8 maj 2009 23:42

Hallå där! Sitter hos Emil nu, han sitter på dass och det vet vi ju att killar tar sin lilla tid där, man undrar ju vad de gör egentligen ?!? Jag passar i alla fall på att låna datorn och smyga in här :-)

Ikväll tog jag mig en promenad på ca 50 minuter, skönt. Sen har vi frossat och jag måste erkänna att jag nog ätit lite väl mycket av det onyttiga. Nu är det ju helg och jag tänker inte ha det minsta dåliga samvete så det är bara att tänka att det i morgon är en ny dag.

Nu säger jag god natt och hoppas ni har haft en skön fredag kväll för det har jag haft :)

Av himlakropp - 8 maj 2009 14:42

Jag var in till butiken men tyvärr hade hon inte tid att  träffa mig då jag kom och bad mig återkomma på måndag, typiskt.

Då jag var på väg hem mötte jag Maran och hon skulle träffa Annso så jag och Alice hängde me dem till Rådhusparken där vi satt och drack varsin latte. Jag köpte även en liten ostfralla som fick bli min lunch. 

Kul att sitta och surra me dem då det var ett tag sedan vi sågs, mycke relations snack blev det.. Solen sken men det blåste skitkallt, fattas väl bara att jag går och blir sjuk nu.

Emil ringde och hade åkt till en kompis efter tatueringen var klar. Han sa att han pratat med sin mamma och jag ska ha en Avera visning för henne och Emils lillasyster Julia. Jag hoppas de vill handla lite av mig :-)

Shit, hela jag fryser än, satan va kallt de va måste nog hoppa lite så jag blir varm igen :-P

Av himlakropp - 8 maj 2009 12:16

Jag fick mig ett par jeansleggings med slitningar, ååå, nu är det bara att hålla tummarna att jag tog rätt storlek, jag har ju inte så jätte bra koll vad jag egentligen drar just :-S

Nu ska jag iväg, ha en trevlig dag :-)

Av himlakropp - 8 maj 2009 11:13

God morgon eller vänta, god förmiddag kanske man säger den här tiden ?!?

Vi vaknade vid nio och steg då upp och åt frukost. Valnöts bröd med hummus, avokado och tomater, såå gott men ganska fettigt, nyttigt fett som tur är :-)

Emil ska iväg och tatuera sig och jag ska ner på stan och besöka butiken som jag söker praktikplats hos. Hoppas att jag får komma och vara där nu då så jag har något att göra fram till midsommar :-P

Var in på Mandel idag och nu äntligen kommer byxorna in som jag väntat på, ska vara på hugget så jag inte blir utan den här gången. Sen ska jag verkligen INTE handla mer kläder, blir ju roligare att få köpa nytt då jag har fått min himlakropp hihi :-P

I em åker vi till Emil, skönt att komma ut "på landet", synd bara att det tydligen ska regna imorgon men jag får hitta på nåt roligt i köket då, typ baka blåbärspaj ;-)

Skapa flashcards