Alla inlägg den 5 maj 2009

Av himlakropp - 5 maj 2009 22:04

Nu är jag hemma, ny duschad och nyfikad. Kursen var ingen höjdare, visst, jag dansade och svettades men det var inte så stimulerande, bara basics. Nåja, ska inte klaga, har ju rört på mig i alla fall :-)

Nu är det snart sängen som gäller och jag hoppas att jag får sova gott, hoppas att ni med får sova gott :-)

Natti Natt 

Av himlakropp - 5 maj 2009 17:47

Om 1 timme åker jag, äntligen...att några timmar kan vara sååå sekiga :-S

Bara för att jag nu suttit och väntat och väntat kommer kursen typ va inställd eller så kommer den vara boooooooring.....

Av himlakropp - 5 maj 2009 16:08

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska gå, salsan börjar klockan 19, suck, nästan tre timmar kvar :-(

Av himlakropp - 5 maj 2009 12:29

Nu har jag tränat så svetten rann, efter 5 minuter ville jag ge upp och dö, kändes som att det skulle ta en evighet innan 35 minuter hade gått men jag kämpade på och klarade mig igenom de långa vidriga 35 minutrarna. Egentligen var det de 10 första som var jävligast, sen gick det ju på bara av farten :-)

Gjorde av med ca 420 kalorier, duktiga jag hihi. 

Ikväll ska jag på salsa så då blir det ytterligare några kalorier som ryker och så ska jag ju inte glömma bort att jag faktiskt promenerar med Alice en del oxå :-P

Lunchen bestod av marinerade kikärtor/kidneybönor, kronärtskockspesto, mozarella och en mjuk macka med keso. Drack juice till, sån där färskpressad med ananas & grapefrukt, surt som fan :-S

Tror jag ska avrunda med lite kaffe nu, får se om magen får spunk, kan ju inte dricka lika mycket kaffe längre, blir lite illamående då :-(

Av himlakropp - 5 maj 2009 10:43

Trots pizza igår vägde jag 3 hekto mindre idag än vad jag gjorde igår, hehe. Kanske kommer det att visa sig på vågen i efterhand, hoppas inte ;-)


Väcktes av att vaktmästarna ringde och ville komma och fixa avloppet i handfatet. Yrade upp från sängen och släppte in dem, visade sig vara en rejäl "propp" men tillslut fick de lös den så nu är det problemet ur världen. Jag tog Alice och traskade ner på Bölis, solen sken och det var härligt. Har sett att det ska bli regn senare under dagen så det var bara att passa på att vara ute då solen sken. Den skiner iofs fortfarande, kanske har meterologerna fel ;-)


Nu funderar jag på om jag ska damma av min crosstrainer som står i sovrumet och agerar klädhängare. Undrar hur länge sedan jag använde den till något annat än just dammsamlare och klädhängare, måste nog vara ett år sen :-S

Nu är det slut funderat, jag SKA upp på den, byter om nu och körett pass. Man ska inte fundera så jävla mycket ;-)

Ovido - Quiz & Flashcards