Alla inlägg den 3 maj 2009

Av himlakropp - 3 maj 2009 17:47

Fick inte bort skiten i avloppet, "proppen" sitter längre in så jag måste ringa hyresvärden imorgon och höra hur jag ska göra eller om de skickar hit någon rörmokare. Blir ju så jäkla skitigt i handfatet då vattnet inte rinner undan som det ska :-S

Tvätten är klar, skönt. Hade inte supermycket tvätt idag, brukar va värre då man bäddat rent i sängarna.

Idag känns det som att jag bara ätit och ätit fast egentligen vet jag inte om jag har det, känner mig bara lite uppsvälld typ. Känner mig nästan fet, fast jag vet ju att jag gått ner 5½ kilo så jag är ju inte större än vad jag var i vintras :-S


Emil ringde nyss, han är på väg hit, mysigt. Jag och Kevve ska spela bingo lotto men Emil får väl sitta och hålla tummarna att vi vinner nåt, hihi.


Av himlakropp - 3 maj 2009 11:44

Jag har ju svårt att hålla mig från vågen som ni vet, ställer mig där varenda morgon. I morse stod den på 76,3 kg, lite mer än i förrgår men så var det ju lördag igår och under kvällen åt vi lite slisk.

Jag blev inte mätt av middagen då jag lagade något som jag inte egentligen tycker är så gott och då var jag ju vrålhungrig under hela kvällen :-S

Smart, smart mycket smart...NOT

Men idag är en ny dag, helgen är över och det blir inget slisk förrän nästa helg möjligtvis. Godis har jag låtit bli och det är, tro det eller ej, så skönt att inte äta godis. Tänk att jag som har vart (mest troligt fortfarande är) en riktig godis råtta, en socker knarkare av guds nåde inte ätit just GODIS på 1 ½ månad. För mig är det helt otroligt, HELT OTROLIGT :-P


Idag ska jag rensa röret under handfatet, har vart stopp där i en vecka typ och jag har skjutit upp det men nu idag ska jag ta hand om det. I hate it, är ju så vidrigt, ser jävligt skabbigt ut och stinker ju apa, bläää :-S

Sen har jag tvättid klockan två så idag får bli en pysseldag här hemma, städa och greja med HÖG musik, då blir det ju så mycket roligare, kasnke luktar det mindre illa då med ? ;-)

Nä, dax att ta tag i eländet....wish me luck.....


Skapa flashcards