Alla inlägg den 1 maj 2009

Av himlakropp - 1 maj 2009 12:48

Alltså, vad har hänt egentligen ??? I morse vägde jag 76,1 kg :-O

Fattar ingenting, jag som åt den smarriga middagen OCH glasstårta (ingen liten bit) igår. Jag är ju såklart inte ledsen över att vågen går så snabbt neråt helt plötsligt, bara lite förbrylld :-P

Nu har jag ju ett normalt bmi, så härligt att veta det :-P


Gårkvällen blev lugn, Emil kom till oss och vi var bara hemma hela kvällen, kollade på tv och hyrde senare en film med Jim Carey som heter "Yes man". Den var helt okej, rolig och lättsam men jag somnade på soffan de sista 10 minutrarna hihi

Idag har vi strålande sol och jag funderar på om Kevve och jag ska åka hem till Emil lite senare, kanske grilla lite korv och vara ute på hans gård och njuta av solen, trevligare där än på min altan här hemma där alla som bor här på gården ser precis ALLT.



Ovido - Quiz & Flashcards