Alla inlägg under april 2009

Av himlakropp - 1 april 2009 21:36

Jag har syndat lite idag, ställde mig och gjorde pannkakor till Kevve till middag och så kom jag på att jag skulle fylla dem med blåbär vilket ledde till att jag inte kunda låta bli  *fy på mig*

Jag åt tre stycken eller blev det 4 hmm, hoppas det "bara" blev tre ändå :-S

Nåja, ett litet snedsteg blev det men imorgon blir det inga sådana. Det braiga är ju ändå att jag faktiskt inte ätit godis eller annan skit så vad gör några pannkakor ? Det visar sig väl i så fall på vågen men det får jag väl ta konsekvensen för då :-) Jag åt ju i alla fall blåbär och det är ju fyllt med antioxidanter, alltid något haha ;-)

Nä, nu ska jag lägga mig och prata några ord i telefonen med älsklingen, bara två dagar till så ses vi igen :-D

God Natt!

Av himlakropp - 1 april 2009 14:29

Nu ska jag iväg på utvecklingsamtal i skolan så jag hinner inte skriva så  mycket. Emil åkte för någon timme sedan och då tog jag mig en liten promenad i solen med Alice, härligt vårväder men fortfarande lite kallt, vinterjackan hänger nog med ett tag till.

Vågen står lite still eller egentligen har jag nog gått upp några hekton sedan i måndags och jo, jag VEEET att man inte ska väga sig varje jävla dag men jag kan ju inte låta bli :-S

Hoppas den segar sig neråt tills måndag :-)



Skapa flashcards