Alla inlägg den 28 april 2009

Av himlakropp - 28 april 2009 22:06

Jag var iväg på salsakursen, kevve var hos en kompis under tiden. Ett överskott på tjejer men det var kul att dansa ändå, vi körde en del koreografi och det är bra träning.

Nu har jag vart hemma ett tag, duschat, fikat, nattat Kevve, sett på desperate housewifes  och pratat med Emil.

Nu blir det tandborstning och sen sängen, känner mig trött men som tur är har vi sovmorgon imorgon, Kevve börjar klockan nio så då kan vi sova till åtta :-P

Av himlakropp - 28 april 2009 13:13

Nån efterrätt har jag inte börjat förbereda, fick besök av E-L och vi satt vid köksbordet och surrade. Var ett tag sedan vi träffades så vi hade en del att prata om, finns det nåt roligare än tjejsnack ? ;-)

Nu har jag just ätit resterande av kidneybönorna och kikärtorna från igår plus räkor och två skivor bröd med skinka. Känner mig lagom mätt, skulle nog kunna få i mig en macka till men jag tror att mättnaden kommer kännas av ännu mer om en liten stund så det får räcka för mig nu.


Av himlakropp - 28 april 2009 09:46

Gud så seg jag känner mig, måste verkligen ha nåt virus i kroppen :-S

Masade mig upp strax efter sju och sen körde jag Kevve till skolan, egentligen skulle vi cykla men jag orkade bara inte.

Vågen visade samma som igår och med tanke på att jag inte orkar röra på mig så är det ju inte så konstigt. Hoppet om att väga 76,9 om två dagar har dalat kan man säga.

Om orken infinner sig ska jag gå på salsakursen ikväll, beror ju lite på vad Kevve säger oxå förståss, inte säkert att han vill vara ensam hemma så i så fall blir det ingen salsa.

Nu ska jag ta och rycka upp mig och förbereda efterrätten som jag ska bjuda på till Valborg.


Skapa flashcards