Alla inlägg den 26 april 2009

Av himlakropp - 26 april 2009 21:57

Vilket fantastiskt vårväder det har vart hela helgen, så underbart. Jag har kunnat använda skinnjackan och jag älskar den, känner mig mindre tantig med den på ;-P haha

Helgen har jag tillbringat hemma hos Emil, vi har egentligen inte gjort något speciellt, sett tv på kvällarna och myst :-)

Igår gjorde jag indiska kycklingspett som vi grillade ochså bjöd vi över hans mamma så vi fick lite middags sällskap :-P

På kvällen åt jag en tredjedel av en magnum glasspinne, gott som tusan men jag kände mig helt ärligt nöjd med den lilla bit jag åt, resten fick Emil, han är som en liten gottegris hela han hihi


Ikväll har jag vart på en Avera-träff, Maggan var här och föreläste om örter och medicin, väldigt intressant. Ungefär 70 gäster hade vi (läs Ann & Doris) skrapat ihop. Jag tilldelades uppgiften att hänga i köket och se till att kaffe och sånt ordnades men jag kunde vara med under föreläsningen och lyssna.

Utan middag i magen luktade fikat jävligt gott men jag stod emot hehe. Åkte däremot förbi ICA på vägen hem och köpte mig en grekisk sallad som jag ätit utan dressingen. Kanske bli de dåligt resultat på vågen i morgon nu då jag ätit mat så sent på kvällen hmm. Nåja, det återstår att se, eventuellt har jag tänkt skippa vägningen imorgon och ta torsdagens vikt eftersom att det är till på torsdag jag har satt upp delmålet minus 5 kilo. Hoppas hoppas jag klarar det :-)

Shit vad trött jag är, måste nog tvätta bort sminket nu och lägga mig i min tomma säng. Saknar Emil och längtar tills på torsdag morgon då jag får träffa han igen, tjoohooo :-P


God natt gott folk


Ovido - Quiz & Flashcards