Alla inlägg den 17 april 2009

Av himlakropp - 17 april 2009 14:41

Nu är det städat och klart, så himla skönt, nog tusan är det bra mycket trevligare med välstädat än ostädat ;-)

Var och handlade oxå och har nu bestämt att det blir laxpaj till middag, det var ett tag sedan jag lagade det så det ska bli gott :-)

Laxpaj stämmer iofs inte överens med något av det jag skrev i tidigare inlägg om att laga något som är lätt att laga, inte så fett och inte så dyrt haha. 

Kanake inte så avancerat att laga  men särskilt billigt är det ju inte och inte smalt heller, tur det är fredag och jag inte äter godis hihi ;-P


Emil har slutat jobbet och har påbörjat bilfärden mot mig, längtar hihi

Borde kanske ta och raka benen så jag inte ser ut som den gorilla jag är ;-)

Av himlakropp - 17 april 2009 09:51

Idag är det fredag, skönt för då kommer ju Emil hit hihi. Han kommer i eftermiddag och äter middag med oss, stannar över till imorgon då han åker hem för att greja med sin bil.


Kevve ska åka och bada med sin pappa och jag ska passa på att städa och handla.

Undrar vad jag ska laga för middag idag, nåt som inte är jätte avancerat, inte så fett och inte så dyrt...någon som har något förslag ? 

Ovido - Quiz & Flashcards