Alla inlägg den 13 april 2009

Av himlakropp - 13 april 2009 16:42

Påsken är över vilket känns rätt så bra. Har tillbringat dagarna tillsammans med Emil, en dag åkte vi till hans pappa i Burträsk och hälsade på. Där blev vi bjudna på påskmiddag som smakade suveränt :-P

Träffade en del släktingar till honom och det gick bra.

I lördags fyllde hans lillebror 18 år så då var vi dit och firade honom, jag åt tårta hehe. Jag har ätit allt möjlig skit hela helgen men INTE godis. Var lite orolig för hur vågen skulle ställa sig idag då jag ätit allt möjligt men så blev jag dålig i magen i gårkväll så jag har rensat systemet kan man säga. Jag tror att jag blev dålig pga att jag ätit helt galet så magen strejakde. Jag var så nära på att kräkas vilket är det värsta jag vet så jag gjorde allt för att hålla tillbaka. Fy fan för att må dåligt, huvva. Nu ska jag inte äta så jag mår så här dåligt nå fler gånger, huvva.

I alla fall så blev ju resultatet på vågen till min belåtenhet, 77,8 kg.

Det var Emils våg så det kan ju vara lite missvisande eftersom att man bör väga sig på samma våg egentligen men nu få det bli så här. Om jag plusar nästa vecka så får det väl bli så då.


Nu ska jag ta en liten kort sväng med Alice och sen slänga mig på soffan ett tag. Emil kommer förbi här innan han åker vidare så han är på plats tills han börjar jobba imorgon.

Skapa flashcards