Alla inlägg den 7 mars 2009

Av himlakropp - 7 mars 2009 22:49

Jag är fortfarande vaken....ska nog strax hoppa i säng, hoppas jag får prata med lill sötisen och säga god natt ;-)

Av himlakropp - 7 mars 2009 20:05

Nu var det evigheters evighet sedan jag var in här och skrev, man undrar ju om man har kvar nån läsare :-S


Idag klev jag upp strax efter sju, fixade havregryns gröt till sonen och sen körde jag honom till hockeyträningen. Min bil fungerar äntligen, fick hjälp av lill sötisen igår och vi hjälptes åt att dra igång den, så jävla skönt att ha bil nu igen efter 2 månaders promenerande hihi.

Efter hockeyn skulle laget samlas i en gympsal och ha lite övningar där. Jag och Erika satt och skrattade gott åt våra barn som var så duktika, gulliga och roliga :-)


Efter lunch promenerade jag ner på stan för att ta en fika med Hero. Vi har inte setts sedan i somras så det var kul. Hon jobbar nu på irakiska ambassaden i Stockholm, så himla kul för henne att hon fått jobb där :-D

På samma fik kom lite senare E-L, Anita med lille Filip, Maria, Maria och Maran så jag joinade dem då jag och Hero fikat klart.


Ikväll blir det bara lugnt, känner mig ganska så trött så jag tror att jag ska försöka sova tidigt, om jag nu tar mig i säng hihi


Imorgon kommer lill sötisen hit igen och det ska bli såå mysigt :-P

Trevlig kväll !!!


Skapa flashcards