Alla inlägg den 20 februari 2009

Av himlakropp - 20 februari 2009 17:37

Idag var min sista dag i butiken buuhhhuuuu :-( men jag hoppas att jag får hoppa in och jobba extra lite nu och då :-)

Då jag kom imorse hade de gjort i ordning ett fint paket åt mig och jag kunde knappt tro att det var sant då jag såg vad det var i. Ett par skitfina skor, jag har gått och sneglat på dem sedan vi packade upp dem då de kom och nu har jag fått ett alldeles eget par :-D

Som sig bör köpte jag lite gofika som jag bjöd på till eftermiddagsfikat, "slabanger" köpta på konditori. Dessa bakelser e inte att leka med haha, jag tryckte i mig en hel :-s 

På tisdag ska jag följa med på inköp för två olika varumärken och det ska bli kul :-) Alltid spännande att få vara med och lära sig nya saker.


Ikväll blir det bara slappt i soffan, ska se "Let´s dance" och hoppas på att boxaren åker ut. Känns lite taskigt att säga så men nån måste ju ut :-D

Skapa flashcards