Alla inlägg den 19 februari 2009

Av himlakropp - 19 februari 2009 19:58

Nu har EL just åkt och vi har lyckats få en början till vår uppvisning, gäller bara att vi kommer ihåg vad vi gjort till nästa gång haha

Nu blir det tv "du är vad du äter" och sen en varm skön dusch :-)


Av himlakropp - 19 februari 2009 09:39

För ungefär 2 månader sedan frågade min mamma om jag & EL skulle kunna ha en dansuppvisning och liten kurs i salsa på ett möte i en förening som min mamma är aktiv i. Jag sa såklart ja och tänkte att det skulle ju vara skitkul. Med tiden började det kännas jobbigt och jag försökte dra mig ur det genom att dra en liten vit lögn att EL inte kunde. För några dagar sedan var mamma här och visade anonsen där det stor att"Dansuppvisning & undervisning" skulle förgylla mötet. Jag höll på att dö:-S

Illa kvickt pratade jag med EL om det skulle gå att ordna så att vi övade ihop något enkelt vilket som tur var var helt okej för henne. Nu har vi alltså detta framför oss, på onsdag kväll haha, jag vet inte hur det här ska sluta.

Vi har bestämt låt och det blev en kort med mycket rytm så vi kommer köra koreografi halva låten och den andre halvan dansar vi i par då jag dansar kille och EL dansar tjej. Ikväll kommer hon hit och vi ska försöka få ihop en början :-P




Skapa flashcards