Alla inlägg den 17 februari 2009

Av himlakropp - 17 februari 2009 10:03

Hej hopp, nu var det ett tag sedan jag bloggade.

Helgen tillbringade jag med den nya dejten. Väldigt gullig kille men väldigt olik den sorten av killar jag brukar välja. Har tänkt att jag måste ha en ny strategi och bryta mönster eftersom att jag ofta väljer helt fel vanligtvis. Hur det utvecklar sig återstår att se :-)


Igår var det min födelsedag så nu e man närmare tantåldern :-S 

Mamma tog Kevve på hockeyträningen och jag stod med middagen klar då de kom hem, blev tacos idag. På kvällen kom EL, Anita & Björn hit och vi fikade tårta och jag fick lite presenter. En trevlig kväll. Dessvärre vaknade jag inatt av att jag nästan spydde och de kändes jävligt vidrigt. Kanske för mycket av det goda ? Blev som tur var inget mer än så men det gjorde ju att jag sov väldigt lite inatt och magen var lite orolig så jag är hemma från jobbet idag, för säkerthets skull.

Snorkallt ute, fy fan, jag och Kevve höll på frysa ihjäl då vi gick till skolan imorse, nä, nu får våren ta och komma, längtar efter tunnare kläder och värmande sol :-)

Ovido - Quiz & Flashcards