Alla inlägg den 12 februari 2009

Av himlakropp - 12 februari 2009 20:29

Nu va jag snabb och bokade in mig på ett träningspass imorgon efter jobbet, hihi. Hoppas att jag inte smiter undan för nu har jag inte tränat på 2 veckor :-S

Det blir ett step-muskel pass, kuuuul :-)


Av himlakropp - 12 februari 2009 17:37

Äntligen hemma efter en arbetsdag, en bra sådan måste jag säga. Kunde inte låta bli att shoppa lite heller så nu har jag en påse med kläder som jag ska prova här hemma :-)

Det blev en svart kavaj, 2 linnen med spets och en lång kortärmad tröja.

Lånade hem 2 par byxor oxå, hoppas de passar (eller inte för då sparar jag ju pengar) hihi

Vrålhungrig är jag så just nu sitter jag här med en slät grönsakssoppa och grovt bröd med ost på, mums :-)

Till lunch åt jag kycklingwok som smakade väldigt gott. Den ICA butik som ligger närmast butiken jag jobbar i har otroligt bra lunch mat att köpa på lösvikt. Tex då kycklingwok, lasagne av olika slag, sallader osv :-) 


Vad händer ikväll då ? Hmm, händer nog inte så mycket, ska väl se på "du är vad du äter" och ta det lugnt som vanligt sista tiden ;-)


Skapa flashcards