Alla inlägg den 10 januari 2009

Av himlakropp - 10 januari 2009 11:21

Imorse segade vi oss upp strax efter klockan sju och gjorde oss klara för att åka till hockeyträningen. Dessvärre krånglar min bil IGEN. Den här gången är det fläkten som slutat fungera, gick ju inte att ta sig nånstans med all jävla imma på rutorna så det var bara att packa oss ut ur bilen igen och stanna hemma. Jäkla skit, Kevve var jätte besviken eftersom att han älskar sin hockeyträning, själv var jag mest förbannad på biljäveln.

Jag tog mig en promenad ner till Bölis för att lugna ner mig lite. Skönt var det, voven och jag var ute nästan en timme och då vi kom hem var jag väldigt frukost sugen. Kokade ägg och hackade ihop en fruktsallad och vid det laget hade Kevve oxå lugnat ner sig så vi fick en mysig stund tillsammans.

Sen har vi suttit och grejat lite med inbjudningskort till hans kalas nästa helg. Nu är dom klara så det blir att dela ut en del av dem i eftermiddag.

Vad som händer mer idag har jag ingen aning om just nu, kanske blir det bara lugnt och skönt om jag har tur :-P


Av himlakropp - 10 januari 2009 11:19

Frukost: 1 ägg, 1 fibermacka med skinka, keso, paprika & gurka, te. Fruktsallad

               (mango, päron, kiwi, melon & granatäpple)

Mellis:

Lunch: Spenat & fetaost paj. 1 tomat

Mellis:

Middag: ½ laxfile & 1 potatis, lätt naturell yogurth

Kvällis: Popcorn, några skumtomtar & fruktsallad


Motion:

* 50 min promenad

* 30 min promenad

Skapa flashcards