Alla inlägg den 27 november 2008

Av himlakropp - 27 november 2008 18:35

Nu lyser min fina röda julstjärna, äntligen hihi

Vi tog en härlig promenad i snöfallet och sen gick vi till ICA för att handla glödlampor och röda ljus. Nu är vi nästan redo för att ta emot julen ;-)

Av himlakropp - 27 november 2008 16:15

Jiiisus, jag är mätt, överfull, befinner mig i paltkoma...ojoj.

Lagade ju piroger som vi just ätit, blev tidig middag idag. Resten har jag fryst ner och det ska vi äta på lördag. Fan så mättande det är, inte så konstigt iofs med tanke på att det mest är bröd.

Det innebär ju att det inte är det nyttigaste men inte det det fettigaste heller :-)


 Nä, nu laddar jag för en långpromenad med lill-nuppan så man får röra lite på fläsket :-P

Av himlakropp - 27 november 2008 13:01

Vilken jävla väntan på vårdcentralen, drygt 2 timmar :S Inte hade jag hunnit äta frukost heller eftersom att jag var till tandläkaren just innan. Nu är jag i alla fall hemma och hartryckt i mig fil, macka och tranbärsjuice :-)


Börjar längta till nästa vecka nu, det ska bli så kul. Torsdag har vi tänkt gå och dansa salsa, vi får väl se om Björn hänger med på det hehe. Fredag ska vi på teater och se "mammas nya kille" och efter det blir det utgång, likaså på lördag såklart. Däremellan blir det väl shopping, fika och träffa kompisar :-P

Jag och EL ska bo på hotell, fan så lyxigt, hon har nån bekant som fixat så vi får bo lite billigare och då har vi frukost på morgonen, JÄÄÄ :-P


Nä, nu ska jag ställa mig och laga piroger, Kevve behöver matsäck till på lördag då vi har en hel dag med hockeylaget och alla ska äta tillsammans :-)


Av himlakropp - 27 november 2008 08:41

Nu har jag lite brådis, kvart över nio ska jag vara hos tandläkaren och kvart över tio på vårdcentralen, hoppas att allt flyter på och inte strular så jag blir sen bara :-)

Hej så länge !

Ovido - Quiz & Flashcards