Alla inlägg den 13 november 2008

Av himlakropp - 13 november 2008 21:02

Hur värjer man sig från att få sitt hjärta krossat ? Är det genom att leva utan att våga ?

Jag har vart ganska förskonad mot just det, brustet hjärta alltså. Dessvärre brukar jag som oftast inte bli tillräckligt intresserad av någon eller så blir jag det men det är inte besvarat, det kanske är en mild form av brustet hjärta hmm.

Läget just nu är att jag träffat någon som får mig att längta....känner mig upprymd, rädd och sårbar, så otroligt skrämmande att känna något för någon...känslor kan ändras förståss, på gott och ont men just nu känner jag så här, vart det sedan leder återstår att se. Man ska väl aldrig sluta hoppas ?


Av himlakropp - 13 november 2008 18:13

Imorse klockan nio stressade jag iväg till frisersalongen där Mikaela skulle ta ur mina extensions och trixa lite med mitt hår. Avfärgat, färgat, slingat och toppat, satt där i 5½ timme haha, fan sa less jag blev tillslut.

Hungrig som en varg blev jag oxå då jag inte åt någon lunch, som tur var hade jag med mig en banan i alla fall plus att de bjöd på latte :-)

Håret känns kort och tunnt hehe men jag är nöjd, färgen blev mjukare och varmare än vad jag fägat sista åren, slingor i kopparnyans typ. 

Nästa vecka ska löshåret sättas in och det blir nog sista gången tror jag, eventuellt kommer jag bara fortsätta sätta in lite grann bara för att fylla ut. Nu sätter jag in 150 slingor och det är bra mycket.

Av himlakropp - 13 november 2008 08:33

Nu har jag väldans bråttom, ska vara hos Mikaela för hår-renovering klockan nio så det är bäst att jag ger mig iväg nu, hoppas jag blir nöjd med resultatet nu bara :-P

Ovido - Quiz & Flashcards