Alla inlägg den 9 november 2008

Av himlakropp - 9 november 2008 13:29

Måste bara berätta att jag har en äckel-gubbe som bor ett par hus ifrån mig. En riktig jäkla snusk-gubbe!

Då Alice var valp gjorde jag misstaget att vara trevlig mot honom då vi mötte han och hans lika äckliga collie. Jag hade ju ingen aning om att han var en sån.

Sen började jag ju märka att den här gubben gjorde de mesta för att komma så nära som möjligt, typ hans hund ville komma och lukta på Alice och han lät hunden bestämma och kom nära för att glo. Sen kan han stå på andra sidan vägen att glo, han är bara så otroligt vidrig att jag kan inte finna ord.

Idag gick jag en omväg då jag såg att jag skulle möta äcklet i fråga, stackars hans fru säger jag bara.

Av himlakropp - 9 november 2008 09:29

Annso och jag hade en superskön kväll igår. Möttes upp på stan för att hyra film och köpa nåt snaskigt. Vi var båda lite sugna på en skräckis men det blev "Sweeney Todd" då vi båda hört att det är en film som man måste se.

Tyckte att den var helt okej men jag skulle inte se den en gång till, Johnny Depp va ju inte ens snygg i filmen, haha, besvikelse ;-)

Sen blev det en hel del killsnack, relationer, livet, barndom osv. Annso är så skön att prata med, hon är inte den dömande typen och har ett stort hjärta <3


Idag kunde jag ju oxå sova ut men det blev inte längre än till halv nio, hade önskat att jag sov bra mycket längre bara för att verkligen få lång, skön sömn men antagligen behöver jag inte det just nu...



Ovido - Quiz & Flashcards