Alla inlägg den 23 september 2008

Av himlakropp - 23 september 2008 22:04

Salsan blev en flopp. Lokalen var dubbelbokad så klockan sju började det spruta in panschisar som skulle dansa nå gammtjoa och en drös med dragspelsnissar.

En farbror kom på den geniala iden att vi bara kunde dela upp lokalen med ett draperi som fanns där. Lite svårt var det dock för oss salseros att höra salsmusiken genom dragspelsmusiken så vi gav upp och gick hem.

Fick i alla fall dansa typ en halv timme och det var kul så länge det varade, bättre tur nästa gång.

Nu e det sova, natti natti !

Av himlakropp - 23 september 2008 17:33

Just nu laddar jag inför salsakursen som börjar halv sju. Blir att cykla dit och jag har HÖGA förväntningar på en kul kväll, Hummis har vart på Kuba så nu har jag inte dansat på typ 5 veckor, abstinensen är skyhög hihi


Jag och Snoppan hade en rolig dag tillsammans på stan. Jag köpte ett par praktiska skor, lite känglika som jag ska ha i vinter då jag måste ut i alla väder med byrackan. Inte vad jag hade tänkt komma hem med idag men nu blev det så, dom bara stod där och skrek på mig :-P


Verkstaden har ringt och jag har fått veta vad det kommer att kosta att fixa den, 2500 typ och då har jag fått volvo rabatten eftersom att Thomas är anställd vid volvo, bra va :-D

Hoppas de hinner laga den under veckan i alla fall men jag måste säga att det är otroligt roligt att cykla och skönt är det med, i alla fall då det är så fint väder som det varit igår och idag, ingen risk att man fryser och naturen är så vacker i solen med alla sina härliga höstfärger.

Nä nu måste jag fräscha till mig och sen hoppar jag upp på min cykel som tar mig till en het salsakväll med underbar salsamusik, åååå, jag längtar.....

Av himlakropp - 23 september 2008 11:06

Solen skiner och jag ska ner på stan för att träffa "Snoppan". Vi ses ytterst sällan men nu passar det jättebra då hon går hemma med havandeskapspenning och jag är ledig idag. Ska bli jätte kul :-)

Min cykel verkar klarat sig bra från punkteringen så det blir en liten cykeltur ner till stan :-)

Skapa flashcards